انتخاب سخت در سفر به جنوب

ما ایرانی ها عاشق سفر کردن هستیم. به خصوص اگر تعطیلی چند روزه ای پیش رو باشد احتمال اینکه برنامه ای برای سفر نچینیم بسیار کم است. اما امروزه سفر هزینه های بسیاری دارد و در راس آن هزینه های اقامت قرار دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه ها ممکن است به خانه آشنایان و اقوام بروید، در برخی موارد از اقامتگاه های سازمانی استفاده می کنید و در بسیاری از موارد ترجیح می دهید سوئیت یا ویلایی مستقل اجاره کنید.

انتخاب سخت در سفر به جنوب

۲۸۴ بازديد

پاساژها، مراکز تجاری، هتل‌های بسیار مجلل و باشکوه و همچنین امکان اجاره ویلا در کیش از جمله فاکتورهایی است که برای بسیاری از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است. شاتل سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس، پاراسل، غواصی، فلای برد، بنانا، جت اسکی، اوشن پارک، شرکت در جشنواره‌ها و بازدید از مناطق دیدنی کیش از جمله کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز کیش، بازدید از منطقه باستانی حریره و… مواردی است که در این سفر می‌توان به آنها پرداخت.

هتل‌های بزرگ و مجلل، رستوران های بین المللی با منوهای جذاب و پاساژها و مراکز تجاری بزرگ برای خرید کردن دیگر امکاناتی است که در کیش برای گردشگران وجود دارد. ادامه مطلب در این مقاله

آیا زبان انگلیسی سخت است 

مدارک محکمی برای حمایت از این ادعا وجود دارد که یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. انگلیسی یک سیستم املایی دیوانه کننده دارد و به نظر می‌رسد هر کلمه اصول تلفظی خود را دارد، زیرا زبان انگلیسی کلمات زیادی از زبان‌های دیگر قرض گرفته است. برای اینکه بدانید چطور کلمه را بخوانید، باید بدانید که از کدام زبان وارد انگلیسی شده یا اینکه قبلا تلفظ صحیح آن را شنیده باشید.

افعال بی‌قاعده در زبان انگلیسی پیچیده به نظر می‌رسند و اغلب برای زبان آموزان زبان انگلیسی دردسر ساز هستند. چرا گذشته فعل «buy» به «bought» تبدیل و چرا گذشته فعل «sell» به «sold» تبدیل می‌شود و چرا به شکل «buyed»  یا «selled» نیستند؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.