اجاره سوئیت در شمال، رزرو آنلاین

ما ایرانی ها عاشق سفر کردن هستیم. به خصوص اگر تعطیلی چند روزه ای پیش رو باشد احتمال اینکه برنامه ای برای سفر نچینیم بسیار کم است. اما امروزه سفر هزینه های بسیاری دارد و در راس آن هزینه های اقامت قرار دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه ها ممکن است به خانه آشنایان و اقوام بروید، در برخی موارد از اقامتگاه های سازمانی استفاده می کنید و در بسیاری از موارد ترجیح می دهید سوئیت یا ویلایی مستقل اجاره کنید.

اجاره سوئیت در شمال، رزرو آنلاین

۳۴۹ بازديد

بیشتر  افراد هنگام سفر برای اقامت به هتل های هر شهر مراجعه میکنند، عده ای  دیگر نیز به دنبال اجاره ویلا در شمال یا محدوده مقصد مورد نظرشان به صورت محلی می‌گردند. اما این روند با حضور سایت های اجاره ی ویلا در حال تغییر است. با حضور سایت شب به عنوان پیشتاز امر کرایه ی ویلا یا سوئیت به صورت آنلاین شما میتوانید در مکانی راحت تر و صمیمی تر و حتی ارزان تر از هتل و ویلاهای دیگر اقامت کنید.
اما چرا باید از سایت شب استفاده کرد؟ در زیر دلایلی را برای شما ذکر میکنیم تا اهمیت استفاده از سایت شب را برای شما توضیح دهیم

آمادگی سفر

ارزان تر از آنچه فکرش را میکنید

سایت شب تنها برای اجاره ویلاهای لوکس یا اجاره ویلا در شمال نیست، بلکه یک راه حل خوب برای پیدا کردن یک سوئیت مبله خوب با قیمت خوب و مناسب هم هست. شما میتوانید خیلی راحت برای اجاره ویلای ساحلی در شمال در سایت شب بگردید و از میان گزینه های موجود موردی که قیمت مناسب تری دارد را انتخاب کنید. سایت شب مستقیماً با مالکین ویلا در ارتباط است و تمامی اطلاعات داخل سایت مستقیماً از مالکان دریافت میگردد. بدین ترتیب با ایجاد یک بازار شفاف و رقابتی قیمت ها همواره در رنج طبیعی خود قرار دارند.

مشاهده تمام ویلاها قبل از انتخاب

اگر برای رزرو ویلا یا کرایه سوئیت قصد انتخاب در شب را داشته باشید میتوانید با خیال راحت و بدون دردسر وارد سایت شوید و تمامی ویلاها با مشخصات کامل مشاهده کنید. تمامی عکسهای داخل سایت توسط مالکین گرفته شده و با وضعیت ویلاها کاملاً مطابقت دارد. از ویلا اجاره ای در شمال گرفته تا منزل اجاره ای در مشهد را میتوانید بررسی کنید. اطلاعات کامل ویلا شامل مساحت ویلا، تعداد اتاق ها، امکانات و همچین عکسهای ویلا در پروفایل هر ویلا موجود است. اگر برای شما سؤالی پیش آمد میتوانید قبل از رزرو تلفنی با مشاوران ما صحبت کنید تا بهترین ویلا را نسبت به نیاز شما به شما پیشنهاد دهند.

09 05 350

قدرت انتخاب زیاد

شب تنها یک سایت اجاره ویلا در شمال نیست و انتخاب های آن بسیار گسترده از استان یا یک نوع محل اقامت است. شما در سایت شب میتوانید در مناطقی مانند روستا ها و مناطق بکر طبیعی نیز سوئیت یا حتی یک کلبه اجاره کنید. ما اعتقاد داریم که سفر کردن تنها یک روتین نیست. سفر وقتی جذاب تر میشود که شما به مناطق جدید سفر کنید و تجربه هایی که تابحال نداشته اید به دست بیاورید. تمامی شهرهای ایران در پوشش ما قرار دارند. از تهران و شمال و اصفهان و … گرفته تا روستاهای بکر. ما همواره در حال افزایش تعداد محل های اقامت خود هستیم تا گستره بیشتری از افراد بتوانند از خدمات سایت شب بهره مند گردند.

در قسمت قبل ما در خصوص ویژگی های اصلی سایت شب با شما صحبت کردیم. در این قسمت ما قصد داریم تا از تجربه ناب استفاده از شب با شما صحبت کنیم.

تجربه سفر در طبیعت و مناطق بکرlandscape-meadow-field-mountains-66874

حامد یکی از دوستان خوب “شب” مشغول ایرانگردی و پیدا کردن جاهای جدید و بکر و اجاره ویلا

هست. حامد یکی از سفیران سایت اجاره ویلا شب نیز هست و با معرفی شب به مالکین کلبه ها و خانه های روستایی آنها را دعوت میکند تا از میزبانان شب باشند. ما به صورت اختصاصی کلبه ها و خانه های روستایی را در سایت قرار داده ایم و شما میتوانید با دیدن آنها بهترین گزینه را برای اقامت خودتان برگزینید. فراموش نکنید که این تجربه سفر تنها مربوط به محل اقامت نیست. مردم هر روستا، آب و هوای منطقه و فضای روستا از مهمترین قسمت های هر تجربه اقامت با شب در خانه های روستایی است که قبل از ارائه روی سایت توسط حامد عزیز بررسی شده اند.

گذاشتن نظر در مورد هر ویلا برای دیگران

سایت شب در آینده قسمت نظرات مربوط به مهمانان و میزبانان را راه اندازی خواهد کرد. به این صورت شما قبل از رزرو هر ویلا میتوانید نظر دیگران را درباره شرایط ویلا، محیط اطراف و حتی صاحب خانه را مطالعه کنید و خیال راحت تر اقدام به رزرو ویلا کنید. میزبانان نیز میتوانند نظرات خود را درباره میهمان خود ثبت کنند تا دیگر مالکین قبل از قبول درخواست شناخت بهتری نسبت به میهمان خود داشته باشند. با این ویژگی بعد از اندک زمانی رقابت در کیفیت ویلاها و میهمانان، ویلاهای شب را به محیطی لذتبخش برای سفر تبدیل میکند.

از سکون خارج کردن سرمایه با اجاره ویلا

صرفه جوییشما نه تنها میتوانید در شب ویلا اجاره کنید بلکه میتوانید ویلا یا سوئیت خودتان را نیز برای پذیرش مهمان ارائه کنید و به این صورت با دریافت اجاره روزانه به سادگی سرمایه خودتان را از سکون خارج کنید. این ویژگی بیشتر به کمک افرادی خواهد آمد که در بیشتر روزهای سال از ویلای خود استفاده نمیکنند. به این صورت شما میتوانید با پولی که از اجاره ویلا پس انداز کرده اید هربار به یک ویلای جدید سر بزنید  و در آن اقامت کنید و یا حتی یک سفر به خارج از کشور داشته باشید. همچنین درآمد حاصل میتواند هزینه نظافت و تعمیرات و نوسازی ویلای شما در زمانی که قصد فروش آن را دارید بشود.
منبع : وبلاگ شب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.