راهنمای سفر و اجاره سوئیت در اهواز

ما ایرانی ها عاشق سفر کردن هستیم. به خصوص اگر تعطیلی چند روزه ای پیش رو باشد احتمال اینکه برنامه ای برای سفر نچینیم بسیار کم است. اما امروزه سفر هزینه های بسیاری دارد و در راس آن هزینه های اقامت قرار دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه ها ممکن است به خانه آشنایان و اقوام بروید، در برخی موارد از اقامتگاه های سازمانی استفاده می کنید و در بسیاری از موارد ترجیح می دهید سوئیت یا ویلایی مستقل اجاره کنید.

راهنمای سفر و اجاره سوئیت در اهواز

۲۸۶ بازديد

کافه نشینی در خیابان کیانپارس اهواز

خیابان کیانپارس پر از کافه و رستوران و یکی از معروف‌ترین خیابان‌های اهواز است. در سفر به اهواز اگر از خود محلی‌ها هم سراغ رستوران‌های خوب شهر را بگیری حتما آدرس این خیابان را به شما می‌دهند. کافه رستوران کنجد و رستوران هوژان دو تا از بهترین رستوران‌های کیانپارس هستند. ضمن این که می‌توان گفت کیانپارس منطقه اعیان نشین شهر است و در آن‌جا می‌توان در فروشگاه‌های برند و مراکز خرید مدرن اهواز هم گشتی زد.
تالاب بامدژ، کلیسای سورت مسروپ، حرم علی ابن مهزیار و محله نیوساید تعدادی دیگر از جاهای دیدنی اهواز هستند.

فلافل اهوازی تا نخوری ندانی

و اما معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذای اهواز؟ بدون شک فلافل! فلافل اهواز طعم منحصر به فرد و بی‌نظیری دارد که مثلش را جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. اصلا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به اهواز رفتن به لشکرآباد و خوردن فلافل ترد و خوشمزه آن‌جاست. در خیابان انوشه لشکرآباد که حال و هوای خاص و دلنشینی دارد و اول تا آخرش پر از دکه‌های فلافلی است، می‌توانید لذیذترین فلافل و سمبوسه عمرتان را نوش جان کنید.

بستنی مجید اهواز سال‌هاست بستنی‌هایی می‌فروشد که با شیرگاو میش درست می‌شوند و حسابی هم معروف است. این بستنی‌ خوشمزه یکی دیگر از بایدهای خوراکی در سفر به اهواز است که اگر امتحانش کنید طعم لذیذش همیشه زیر زبانتان می‌ماند.
راهنمای سفر به اهواز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.