از شمال تا جنوب کشور

ما ایرانی ها عاشق سفر کردن هستیم. به خصوص اگر تعطیلی چند روزه ای پیش رو باشد احتمال اینکه برنامه ای برای سفر نچینیم بسیار کم است. اما امروزه سفر هزینه های بسیاری دارد و در راس آن هزینه های اقامت قرار دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه ها ممکن است به خانه آشنایان و اقوام بروید، در برخی موارد از اقامتگاه های سازمانی استفاده می کنید و در بسیاری از موارد ترجیح می دهید سوئیت یا ویلایی مستقل اجاره کنید.

از شمال تا جنوب کشور

۲۸۳ بازديد

پایتخت، یکی از مقاصد سفر هر ایرانی

تا به اینجا شمال و جنوب ایران را تا حدودی مورد بررسی قرار دادیم و در این مسیر نام شهر و استان‌های معروف را نیز ذکر کردیم؛ اما اگر از کنار تمام این شهر و استان‌ها بگذریم، به پایتخت ایران می‌رسیم. بدون شک بازدید و گردشگری در تهران برای هر مسافر و گردشگری حائز اهمیت است.

از شمال تا جنوب کشور؛ تنها در چند روز

همان‌طور که می‌دانید، تهران بزرگ‌ترین شهر ایران به حساب می‌آید. از همین جهت شما می‌توانید در این شهر موزه، پارک، کوه، پارک‌های جنگلی، رستوران‌های شکیل و متنوع، مرکزهای خرید بزرگ و … را مشاهده کنید و به بازدید از آن‌ها بپردازید. سفر به تهران در تمام ماه‌ها و روزهای سال امکان پذیر است؛ اما اگر شما از دسته افرادی هستید که در پایتخت محل سکونتی را ندارید، توصیه می‌شود در ابتدا برای خود جایی را رزرو کنید تا دچار سرگردانی نشوید. چه بهتر اگر این اقامتگاه دارای وسایل تفریحی باشد تا حتی درون ویلا هم بتوان به گذران دلچسب اوقات فراغت بپردازیم. اجاره و رزرو یک آپارتمان در تهران با میز بیلیارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. منبع مقاله

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.